سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گیفت کارت اپل

گیفت کارت آیتونز و اپل

خرید گیفت کارت آیتونز,گیفت کارت آیتونز را از گیفت استار بخواهید,گیفت کارت آیتونز و اپل

 

گیفت کارت آیتونز :

گیفت استار معتبرترین ارائه دهنده انواع گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت اپل برای دوست داران اپل با بهترین قیمت در ایران برای اولین بار….

 

باتوجه به نیاز روز افزون کاربران ایرانی در زمینه گیفت کارت و مشکلات متعدد برای فراهم ساختن آن ، بر آن شدیم این نوع از خدمات را برای کاربران عزیز فراهم سازیم.

گیف کارت های آیتونز و اپل که در گیفت استار ارائه می شوند، دارای اسکن و تماما از کشور آمریکا می باشند.چون اپ استور این کشور بسیار آپدیت می باشد و در صورتی که نرم افزاری برای فروش قرار  داده شود اول در این اپ استور قرار خواهد گرفت.به همین علت این اپ استور نسبت به اپ استور های کانادا، انگلیس، استرالیا و …. بروز تر و جامع تر می باشد.

کاربران عزیز لطفا در کانال تلگرام و اینستاگرام ما عضو شوند تا از کدهای تخفیف اعلام شده برای گیفت کارت اپل درنظر گرفته شده بتوانند مطلع و استفاده کنند.
سایت گیفت استار با تیم مجرب و پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته در خدمت کاربران عزیز خواهد بود.
با گیفت استار لذت خرید آسان و پشتیبانی قوی را تجربه خواهید کرد کافیست یکبار خرید کنید.گیفت استار ثبت شده در سایت ساماندهی و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.امید است بتوانیم نیاز شما کاربران عزیز را در این حوزه فراهم کنیم.